Selamlar,
MSN 9 kullanıyorum, Msn'de kısa yol hotmaile yönlendirme tuşuna tıkladığımda Outlook Express açılmakta, kullandığım msn uzantısı w.cn şeklindedir..
Aynı msnden hotmail uzantılı girince sorun yok..
w.cn Kullanan arkadaşlarda aynı sekilde sorun var mı ?
w.cn artık aktif olmadığını söyleniyor ?
Şimdilik teşekkür ederim, yardımlarınız için..
Saygılar