• 22-09-2009, 22:23:30
    #1
    Arkadaşlar merhaba;

    Akşam eve geldiğimde msn e girmeye çalıştığımda;

    Kişi listeniz şuanda kullanılabilir durumda değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

    Hata Kodu : 85ae001d

    mesajını veriyor. Sizce bu hatayı nasıl giderebilirim
  • 22-09-2009, 22:32:03
    #2
    Aynı hatayı dün bende de verdi, sonra tekrar denedim girdi (şuan bir problem yok).
  • 22-09-2009, 23:23:45
    #3
    gurcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı hatayı dün bende de verdi, sonra tekrar denedim girdi (şuan bir problem yok).
    Sorun hesabımda değil bilgisayarımdaymış . Başka bir bilgisayardan oturum açabiliyorum fakat kendi bilgisayarımdan bu hesaba oturum açamıyorum. Diğer adresime girebiliyorum :S Girmeye çalıştığımda yukarıdaki hatayı veriyor.
  • 23-09-2009, 01:04:12
    #4
    Program ekle kaldırdan Msn Messengeri komple kaldır c:/program files de bulunan msn messenger klasörünüde sil. Tekrar kur düzelecektir.
  • 23-09-2009, 14:08:20
    #5
    sorun hala devam etmekte..
  • 23-09-2009, 15:42:53
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar Aynı sorun bendede bulunmakta. Bir bilgisi olan var mı ?
  • 23-09-2009, 15:53:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Sorunu Çözermı Bilemıorum ama Bi Deneyin İsterseniz
    Windows XP için
    Araç çubuğunda, Başlat'ı tıklatın ve sonra Araştır'ı seçin.
    Araçlar menüsünde Klasör Seçenekleri'ni tıklatın.
    Görünüm sekmesini tıklatın.
    Gelişmiş Ayarlar listesinde, Gizli dosya ve klasörleri göster'i seçin, Bilinen dosya türleri için dosya uzantılarını gizle'nin seçili olmadığından emin olun ve sonra Tamam'ı tıklatın.
    Windows Gezgini penceresinde, Görünüm'ü tıklatın, Gezgin Çubuğu'nu seçin ve Klasörler'in işaretli olduğunu doğrulayın.
    Windows Vista için
    Araç çubuğunda, Başlat'ı tıklatın ve sonra Araştır'ı seçin.
    Düzenle'yi ve sonra da Klasör ve Arama Seçenekleri'ni tıklatın.
    Görünüm sekmesini tıklatın.
    Gelişmiş Ayarlar listesinde, Gizli dosya ve klasörleri göster'i seçin, Bilinen dosya türleri için dosya uzantılarını gizle'nin seçili olmadığından emin olun ve sonra Tamam'ı tıklatın.
    Düzenle'yi tıklatın.
    Düzen menüsünün altında Gezinti Bölmesi'nin seçili olduğunu doğrulayın.
    Kişiler önbelleği klasörünüzü silmek için:
    Windows XP için
    Araç çubuğunda, Başlat'ı tıklatın ve sonra Araştır'ı seçin.
    C:\Documents and Settings\Windows oturum açma adınız\Contacts\Messenger e-posta adresiniz klasörüne gidin.
    Klasördeki tüm dosyaları silin.
    C:\Documents and Settings\Windows oturum açma adınız\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\Messenger e-posta adresiniz klasörüne gidin.
    Messenger e-posta adresiniz klasöründeki tüm klasörleri ve gizli klasörleri silin.
    Windows Gezgini uygulamasını kapatın ve yeniden Messenger oturumu açmayı deneyin.
    Windows Vista için
    Araç çubuğunda, Başlat'ı tıklatın ve sonra Araştır'ı seçin.
    C:\Users\Windows oturum açma adınız\Contacts\Messenger e-posta adresiniz klasörüne gidin.
    Klasördeki tüm dosyaları silin.
    C:\Users\Windows oturum açma adınız\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contacts\Messenger e-posta adresiniz klasörüne gidin.
    Messenger e-posta adresiniz klasöründeki tüm klasörleri ve gizli klasörleri silin.
    Windows Gezgini uygulamasını kapatın ve yeniden Messenger oturumu açmayı deneyin.

    Önemli
    Contacts klasörünüzün tamamını silmemeye dikkat edin. Bunu yaparsanız tüm kişileriniz silinir. Silmeden Önce Mutlaka Dosya Yedegını Masaustunuze Alın
    Umarım Sorununuz Hallolur.
  • 23-09-2009, 18:29:58
    #8
    Dedigin gibi yaptım ama yine aynı hatayı alıyorum
  • 23-09-2009, 23:10:31
    #9
    forumtr de okuduğum yazıyı aynen aktarıyorum. bunu yaptım ve şuan oturum açabiliyorum;

    Alıntı
    KESİN ÇÖZÜM
    hotmail kendi sayfasından içeri girdim. sağ üst kısımda durumu uygun (çevrimiçi yaptım). sonra messengerdan da gerçekleşti. ve sorun halloldu