forumtr de okuduğum yazıyı aynen aktarıyorum. bunu yaptım ve şuan oturum açabiliyorum;

Alıntı
KESİN ÇÖZÜM
hotmail kendi sayfasından içeri girdim. sağ üst kısımda durumu uygun (çevrimiçi yaptım). sonra messengerdan da gerçekleşti. ve sorun halloldu