• 13-11-2025, 18:55:52
    #1
    -- sorun düzelmiş dns kaynaklıymış
  • 13-11-2025, 18:57:38
    #2
    Bizim API'lerimizi kullanabilirsiniz.

    API dökümanımız: https://multiwhats.app/tr/docs/api
    İletişim: https://wa.me/908503080335
  • 13-11-2025, 19:14:56
    #3
    multiwhatsapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim API'lerimizi kullanabilirsiniz.

    API dökümanımız: https://multiwhats.app/tr/docs/api
    İletişim: https://wa.me/908503080335
    Hocam bunların bizim örneğin node.js ile whatsapp-webjs gibi kütüphanelerde yaptıklarımızdan bir farkı oluyor mu?
  • 13-11-2025, 19:38:30
    #4
    Muhtemelen olmuyor biz stabil olsun güncelleme vs. olursa diye kullanıyoruz
    soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunların bizim örneğin node.js ile whatsapp-webjs gibi kütüphanelerde yaptıklarımızdan bir farkı oluyor mu?
  • 13-11-2025, 19:40:04
    #5
    soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunların bizim örneğin node.js ile whatsapp-webjs gibi kütüphanelerde yaptıklarımızdan bir farkı oluyor mu?
    Fark olmaz Puppeteerdan, Whatsapp Web'den API çekilmiş hali işte
  • 13-11-2025, 19:57:46
    #6
    soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunların bizim örneğin node.js ile whatsapp-webjs gibi kütüphanelerde yaptıklarımızdan bir farkı oluyor mu?
    Tabiki kendi sistemini geliştirebilenler geliştiriyor zaten. Ben böyle şeylerle uğraşmak istemeyen, whatsapın getirdiği güncellemelerle uğraşarak vakit kaybetmek istemeyen, güvenli ve stabil bir sistem arayan, hacklenme, donma, kasma gibi sıkıntıları olmayan, desteğe yazdığında hemen cevap alabileceği bir sistem arayan şirketler için bu hizmeti sunuyorum. Forumda da buna benzer yazılımları 50bin tl'ye satıp sonra konusunu silen bir arkadaş vardı yani bu yazılımın benzerini almak veya bazı kütüphanelerle kendi sistemini yapmak isteyenler tabiki yapsın. Sizin kullandığınız kütüphanelerden farkı bu. Onlar sadece bir kütüphane, yazılımcıların kendileri için kullanabileceği şeyler. Bu kütüphaneleri kullanarak kendi sistemini kurmak isteyen şirketler kendi yazılımcılarına maaş ödemeleri gerekiyor, yazılımcı hata yaptığında sistemi kilitleniyor vesaire. Ben şirketleri bu gibi sıkıntılardan kurtaran bir sistem geliştirdim. Farklar bunlar.