Hocam bunların bizim örneğin node.js ile whatsapp-webjs gibi kütüphanelerde yaptıklarımızdan bir farkı oluyor mu?
Tabiki kendi sistemini geliştirebilenler geliştiriyor zaten. Ben böyle şeylerle uğraşmak istemeyen, whatsapın getirdiği güncellemelerle uğraşarak vakit kaybetmek istemeyen, güvenli ve stabil bir sistem arayan, hacklenme, donma, kasma gibi sıkıntıları olmayan, desteğe yazdığında hemen cevap alabileceği bir sistem arayan şirketler için bu hizmeti sunuyorum. Forumda da buna benzer yazılımları 50bin tl'ye satıp sonra konusunu silen bir arkadaş vardı yani bu yazılımın benzerini almak veya bazı kütüphanelerle kendi sistemini yapmak isteyenler tabiki yapsın. Sizin kullandığınız kütüphanelerden farkı bu. Onlar sadece bir kütüphane, yazılımcıların kendileri için kullanabileceği şeyler. Bu kütüphaneleri kullanarak kendi sistemini kurmak isteyen şirketler kendi yazılımcılarına maaş ödemeleri gerekiyor, yazılımcı hata yaptığında sistemi kilitleniyor vesaire. Ben şirketleri bu gibi sıkıntılardan kurtaran bir sistem geliştirdim. Farklar bunlar.