• 26-06-2025, 09:14:28
    #1
    Merhabalar, işletmemizde 2000 kişi var bilgilendirme veya duyuruları sms üzerinden yapıyoruz. Maliyet azaltmak için whatsappta bir sistem kurmak istiyoruz. Whatsappta 2 grup açalım dedik ama ban yedi hesap. Topluluk oluşturmak mı mantıklı yoksa grup kurup ban yememe yolu var mı? Premium alsak avantajı olur mu?

    Önerilerinizi bekliyorum.
  • 26-06-2025, 09:15:49
    #2
    https://www.wapifly.com/ var ama kullanmadım
  • 26-06-2025, 09:17:11
    #3
    Whatsapp api kullanmanz gerekiyor hocam o da mesaj başı maliyet demektir yoksa hesap ya sürekli ban yer ya da mesajlarınız spama düşer