Merhabalar, işletmemizde 2000 kişi var bilgilendirme veya duyuruları sms üzerinden yapıyoruz. Maliyet azaltmak için whatsappta bir sistem kurmak istiyoruz. Whatsappta 2 grup açalım dedik ama ban yedi hesap. Topluluk oluşturmak mı mantıklı yoksa grup kurup ban yememe yolu var mı? Premium alsak avantajı olur mu?
Önerilerinizi bekliyorum.