Merhaba,
bilgisayara 2 3 ayda bir format atıyorum.Her seferinde msn 9 un internetten kendini yüklemesini beklemek zor oluyor.İnternette bilgisayara direk kurulum görmüştüm ama bulamadım.
Elinde olan varsa paylaşabilir mi?
MSN 9 İnternetsiz kurulum
4
●2.331
- 28-08-2009, 09:34:06Üyeliği durduruldu
- 28-08-2009, 09:38:53Üyeliği durduruldu
- 28-08-2009, 09:42:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Msn son versiyonu bence kötü
- 28-08-2009, 10:00:06Üyeliği durduruldu