Merhaba,
bilgisayara 2 3 ayda bir format atıyorum.Her seferinde msn 9 un internetten kendini yüklemesini beklemek zor oluyor.İnternette bilgisayara direk kurulum görmüştüm ama bulamadım.
Elinde olan varsa paylaşabilir mi?