• 25-01-2025, 06:22:18
    #1
    Herkese merhabalar,

    Whatsapp Business API ile uğraşırken denk geldiğim bazı noktalar var. Gizlilik sözleşmesi vb gibi. Daha önce pinterest api için de benzer süreçlerle karşılaşmıştım ama emin olamadığım için sizlere de sormak istedim. Whatsapp tarafında da bu süreç pinterest gibi karın ağrılı mı acaba? Birkaç tane firma, ürün gördüm google'da araştırırken "whatsapp api provider" olarak iş yapan firmaları görünce bir gözüm korktu. Numarayı bu providerlara falan aktarıp oradan gitmek daha mı sağlıklı olacak bilemedim.

    Konu ile ilgili bir süreçten geçmiş birileri varsa deneyimlerinden faydalanmak isterim. Eğer zorlu bir süreç olacaksa direk providerlar'dan da ilerleyebilirim.

    Şimdiden teşekkür ederim
  • 25-01-2025, 07:27:50
    #2
    Kurumsal PLUS
    Merhaba evet birden çok onay gerekiyor. Onayı geçtiniz diyelim. Ardından kullanıcı başına 200 mesaj limitiniz gibi kısıtlamaları var. Ayrıca mesajlar için ücret ödüyorsunuz
  • 25-01-2025, 08:35:55
    #3
    Hocam dilerseniz kendiniz için arayüzlü bir program yazabiliriz. Qr ile giriş sistemi kullanarak, apiyi yazabilir istediğiniz ek özellikler ekleyebiliriz. Ör: otomatik mesaj vb. Webin desteklediği çoğu özelliği sizde kullanabilirsiniz. İlletişime geçerseniz daha detaylı konuşabiliriz.

    05523815197
  • 25-01-2025, 08:39:46
    #4
    Fist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dilerseniz kendiniz için arayüzlü bir program yazabiliriz. Qr ile giriş sistemi kullanarak, apiyi yazabilir istediğiniz ek özellikler ekleyebiliriz. Ör: otomatik mesaj vb. Webin desteklediği çoğu özelliği sizde kullanabilirsiniz. İlletişime geçerseniz daha detaylı konuşabiliriz.

    05523815197

    Hocam düşünceniz için teşekkür ederim öncelikle. Bildiğim kadarıyla söylediğiniz tarzda gittiğimizde whatsapp business api'de gönderilen template mesajlar sanırım pek mümkün olmaz gibi. Benim de aksi gibi bunlara ihtiyacım var, bir de gelen mesajları dinlemeye. Eğer mümkün derseniz rahatsız edeyim hocam gün içerisinde.
  • 25-01-2025, 08:56:08
    #5
    ubpenekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam düşünceniz için teşekkür ederim öncelikle. Bildiğim kadarıyla söylediğiniz tarzda gittiğimizde whatsapp business api'de gönderilen template mesajlar sanırım pek mümkün olmaz gibi. Benim de aksi gibi bunlara ihtiyacım var, bir de gelen mesajları dinlemeye. Eğer mümkün derseniz rahatsız edeyim hocam gün içerisinde.
    Gelen mesajları dinleyebiliyoruz. Bazı templateleri kullanabiliyor muyuz araştırmam lazım. Bi ulaşım sağlarsınız öğlen 12-1 gibi konuşalım hocam. Ona göre bakarız.
  • 25-01-2025, 09:33:51
    #6
    Hayır aksine artık çok zorlu bir süreç yoktur eskiye nazaran.
    daha kolay bir sistem haline getiridirler. Aynı kalan tek şey template onay işlemi.

    aracı firmalar genelde 59$ + kullandığınız mesaj kadar ödeme istiyor bu çok mantıksız eğer yazılım biliyorsanız.

    Orjinal olmayan abiye ihtiyaç duyarsanız belirttiğiniz mesaj dinleme dahil hazırlayabiliriz hatta hazırı elimde var iletişime geçebilirsiniz.
  • 25-01-2025, 09:42:47
    #7
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır aksine artık çok zorlu bir süreç yoktur eskiye nazaran.
    daha kolay bir sistem haline getiridirler. Aynı kalan tek şey template onay işlemi.

    aracı firmalar genelde 59$ + kullandığınız mesaj kadar ödeme istiyor bu çok mantıksız eğer yazılım biliyorsanız.

    Orjinal olmayan abiye ihtiyaç duyarsanız belirttiğiniz mesaj dinleme dahil hazırlayabiliriz hatta hazırı elimde var iletişime geçebilirsiniz.
    Bütün sistem olarak kodluyorum hocam şu an aracı servis kullanarak. Ücretlendirme hesaplaması vs de daha kolay geliyor sadece havadan aracı servise ücret ödediğimin farkındayım o biraz moralimi bozuyor. Bahsettiğiniz gibi bir rakamdan ziyade yine sadece kullandığın mesaj kadar bi ücretlendirme görünüyor fark da az firma global firma olduğu için kâr marjını çekebildiği kadar dibe çekmiş. Bir yanım diyor ki uğraşma yap işte şunlarla bir yanım da dur olm boşa niye para veriyoruz elin gavuruna diyor.

    Aslında meta apileriyle sabaha kadar boğuştuktan sonra mükemmelliyetçiliğe gerek yok şimdilik aracı üzerinden bi şekilde çalışsın da gerekirse meta api'larına çekerim diye düşündüm.

    Bir yandan da sisteme bi landing page hazırladıktan sonra gizilik sözleşmesi falan girip oradan onay sürecini de başlatacağım muhtemelen.

    Umarım belirttiğiniz gibi kolaylaşmıştır hocam, pinterest gün geçtikçe kastırıyordu. Meta yapmaz inş diyelim.

    Tıkandığım nokta olursa buradan yine iletişime geçeceğim muhtemelen sizlerle, deneyimlerinizi paylaştığınız için tekrar teşekkür ederim.
  • 25-01-2025, 09:59:25
    #8
    ubpenekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün sistem olarak kodluyorum hocam şu an aracı servis kullanarak. Ücretlendirme hesaplaması vs de daha kolay geliyor sadece havadan aracı servise ücret ödediğimin farkındayım o biraz moralimi bozuyor. Bahsettiğiniz gibi bir rakamdan ziyade yine sadece kullandığın mesaj kadar bi ücretlendirme görünüyor fark da az firma global firma olduğu için kâr marjını çekebildiği kadar dibe çekmiş. Bir yanım diyor ki uğraşma yap işte şunlarla bir yanım da dur olm boşa niye para veriyoruz elin gavuruna diyor.

    Aslında meta apileriyle sabaha kadar boğuştuktan sonra mükemmelliyetçiliğe gerek yok şimdilik aracı üzerinden bi şekilde çalışsın da gerekirse meta api'larına çekerim diye düşündüm.

    Bir yandan da sisteme bi landing page hazırladıktan sonra gizilik sözleşmesi falan girip oradan onay sürecini de başlatacağım muhtemelen.

    Umarım belirttiğiniz gibi kolaylaşmıştır hocam, pinterest gün geçtikçe kastırıyordu. Meta yapmaz inş diyelim.

    Tıkandığım nokta olursa buradan yine iletişime geçeceğim muhtemelen sizlerle, deneyimlerinizi paylaştığınız için tekrar teşekkür ederim.

    Önerim direk meta api üzerine geçmeniz dediğim gibi artık zor değil bizzat deneyimim var bu konuda.
    Meta apiye geçerseniz takıldığınız tüm noktalarda soru sorabilirsiniz.