Hayır aksine artık çok zorlu bir süreç yoktur eskiye nazaran.
daha kolay bir sistem haline getiridirler. Aynı kalan tek şey template onay işlemi.

aracı firmalar genelde 59$ + kullandığınız mesaj kadar ödeme istiyor bu çok mantıksız eğer yazılım biliyorsanız.

Orjinal olmayan abiye ihtiyaç duyarsanız belirttiğiniz mesaj dinleme dahil hazırlayabiliriz hatta hazırı elimde var iletişime geçebilirsiniz.