• 23-02-2007, 21:05:45
    #1
    arkdaşlar msn den gelen ve giden linklere tıkladığımda açık olan bir explorer penceresinde açıyor oysaki eskiden yeni bir pencerede açıyor idi....

    sorun nedir sizce nasıl çözebilirim
  • 25-02-2007, 20:55:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    arkadashım hangi browseri kullanıyorsun
  • 25-02-2007, 20:58:28
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ie7 kullanmaya başladım ben artık oyle bır sorunum olmuyor ie de olan bir sorun bu 7 de sekmede açıyor
  • 25-02-2007, 21:19:05
    #4
    CyBer[S] adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadashım hangi browseri kullanıyorsun
    belirtmeyi unutmuşum özür dilerim
    hem ie hem firefox var ama var sayılan tarayıcım ie
  • 25-02-2007, 21:26:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    serdartaylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belirtmeyi unutmuşum özür dilerim
    hem ie hem firefox var ama var sayılan tarayıcım ie
    kardesh sen en sağlıklısından Temporary Internet Files Bi Temizle
  • 26-02-2007, 00:34:37
    #6
    CyBer[S] adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardesh sen en sağlıklısından Temporary Internet Files Bi Temizle
    orayla ne alası war güzel kardeşim
  • 26-02-2007, 00:57:24
    #7
    aynı sorun bendede var yahu
  • 26-02-2007, 01:05:42
    #8
    dua edin , başkalarınınkinde linke tıklayınca bilgisayara reset atıyor , msn'imdeki 2 ayrı kişi sordu bunu bana bilmiyorum tabi bende msn'i kaldırıp yeniden kurun dedim başka bir fikrim yok dedim..
  • 26-02-2007, 10:09:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orayla ne alası war güzel kardeşim
    özür dilerim abicim ama browser'larda sorun olduğu zaman çoğu kişi Temporary Internet Files Temizliyor Yani soruın Olsada Olmasada Sağlıklı Bişi bence..!