serdartaylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
belirtmeyi unutmuşum özür dilerim
hem ie hem firefox var ama var sayılan tarayıcım ie
kardesh sen en sağlıklısından Temporary Internet Files Bi Temizle