arkdaşlar msn den gelen ve giden linklere tıkladığımda açık olan bir explorer penceresinde açıyor oysaki eskiden yeni bir pencerede açıyor idi....
sorun nedir sizce nasıl çözebilirim
msn de link sorunu
9
●1.440
- 23-02-2007, 21:05:45
- 25-02-2007, 21:19:05belirtmeyi unutmuşum özür dilerimCyBer[S] adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hem ie hem firefox var ama var sayılan tarayıcım ie - 25-02-2007, 21:26:14Üyeliği durduruldukardesh sen en sağlıklısından Temporary Internet Files Bi Temizleserdartaylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2007, 00:34:37orayla ne alası war güzel kardeşimCyBer[S] adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2007, 10:09:12Üyeliği durdurulduözür dilerim abicim ama browser'larda sorun olduğu zaman çoğu kişi Temporary Internet Files Temizliyor Yani soruın Olsada Olmasada Sağlıklı Bişi bence..!rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msn'i kaldırıp yeniden kurun dedim başka bir fikrim yok dedim..