MSN de sorun
4
●502
- 23-05-2009, 16:17:38arkadaşlar msn yi herzamanki gibi oturum aç diyorum en az 10 dk bekliyor ama sonunda açılıyor. bakıyorum kimse açık görünmüyor iletimi değiştiremiyoum hiçbişey yapamıyorum ve kimsede açık görünmüyor bunun nednei nedir dei olacam kaldırdım tekrar yükledim olmadı sürüm 8.1 pc ilk açıldığında çıkan msn yüklü değil veya kaldırmışım ondan olabilirmi
- 24-05-2009, 02:07:14yardım edecek biri yokmu msn kişide eklemiyo hiçbişey yapmıyo sadece giriyo açıklarıda görüyorum ama bir kişi eklemiyo
