Konu
MSN de sorun
24-05-2009, 02:07:14
#2
masterthone
yardım edecek biri yokmu msn kişide eklemiyo hiçbişey yapmıyo sadece giriyo açıklarıda görüyorum ama bir kişi eklemiyo