• 23-04-2009, 18:48:59
    #1
    arkadaslar son 1 aydır msn adresıme her 30 sn bir mail geliyor ve su an sayısı 4500 e gelmek üzere gelen mail i nasıl engelleyebılırım ve maıl kutumu tumuyle sılme ımkanı varmı sayfa sayfa sılmeye kalksam 2 ay sürer
  • 24-04-2009, 12:46:33
    #2
    yardım edecek kimse yokmu ?