arkadaslar son 1 aydır msn adresıme her 30 sn bir mail geliyor ve su an sayısı 4500 e gelmek üzere gelen mail i nasıl engelleyebılırım ve maıl kutumu tumuyle sılme ımkanı varmı sayfa sayfa sılmeye kalksam 2 ay sürer