msn de hata - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
msn de hata
2
●
460
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
msn de hata
29-03-2009, 15:34:07
#1
Frestylers
Üyeliği durduruldu
msn nın son surumunu kurdum (tam 5 kere) ama hep aynı hata .
msn yi açıyorum 10 sn sonra kapatılması gerek diyor
29-03-2009, 15:39:29
#2
StoryLine
https://www.r10.net/msn-messenger-mir...si-cozumu.html
04-04-2009, 11:03:54
#3
Lord_Voldermort
Üyeliği durduruldu
Eyw Story Sağol..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler