Konu
msn de hata
29-03-2009, 15:34:07
#1
Frestylers
Üyeliği durduruldu
msn nın son surumunu kurdum (tam 5 kere) ama hep aynı hata .
msn yi açıyorum 10 sn sonra kapatılması gerek diyor