msn yi açıyorum. azcık bekliyor rapor geliyor gönder , gönderme diye gönder diyorum msn programından çıkış yapıyor tekrar deniyom hep aynı hata siliyom yenıden yukluyorum olmuyor. bu yüzden eski sürümü kullanıyorum
9.0 da var bu anlattıgım hata
0
●382