live commuting hatası alıyorum en yeni sürümde . hata şöyle ;
msn yi açıyorum. azcık bekliyor rapor geliyor gönder , gönderme diye gönder diyorum msn programından çıkış yapıyor tekrar deniyom hep aynı hata siliyom yenıden yukluyorum olmuyor. bu yüzden eski sürümü kullanıyorum
9.0 da var bu anlattıgım hata