İfadeleri başka msn'e geçirmek?
6
●3.058
- 17-01-2007, 03:49:04Üyeliği durdurulducedp backup mı ne öyle bir program vardı.....
ifadeleri , avatarları , arkaplanlar png olarak kaydediyor
https://www.r10.net/msn-messenger-mir...-kaydetme.html
ama onları gene tek tek eklemen lazım....






