İfadeleri başka msn'e geçirmek? - R10.net
0
Giriş Yap Kayıt Ol

İfadeleri başka msn'e geçirmek?

6

●

3.058

  • R10.net
  • Webmaster Genel
  • WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
  • İfadeleri başka msn'e geçirmek?
  • 17-01-2007, 02:45:20
    #1
    DEKAN
    DEKAN
    İki msn adresim var birindeki tüm ifadeleri diğerine nasıl aktarırım?
  • 17-01-2007, 03:49:04
    #2
    Simsek
    Simsek
    Üyeliği durduruldu
    cedp backup mı ne öyle bir program vardı.....

    ifadeleri , avatarları , arkaplanlar png olarak kaydediyor

    https://www.r10.net/msn-messenger-mir...-kaydetme.html

    ama onları gene tek tek eklemen lazım....
  • 17-01-2007, 04:09:07
    #3
    DEKAN
    DEKAN
    Off çok kötü olur tek tek eklemek..
    Hareketli ifadeleri resim olarak kaydetmeyi de merak ediyor, arıyordum . O işe yaramış oldu çok sağol..
  • 17-01-2007, 18:20:02
    #4
    Osm@N
    Osm@N
    Altarnetif olabilir.

    Alıntı
    GetSmile ve GetSmile Paketleri (Hareketli İfadeler - Emoticons - Smilies)

    *
    Windows Live Messenger ile uyumludur.

    Program 1600'den fazla ifade içeriyor (paketleriyle birlikte çok daha fazla!). Bunların 700 tanesi MSN Messenger için özel yapılmış. Fakat StuffPlug yüklü sistemlerde bu 1600'den fazla ifadenin tamamını orjinal boyutlarını koruyarak sürükle bırak tekniğiyle kullanabilirsiniz! (Paketlerle birlikte kullanıldığında StuffPlug gerekmeden binlerce yeni ifadeyi kullanabilirsiniz!)

    İfade listesinden beğendiğiniz bir ifadeyi tutup sürükleyerek MSN Messenger (Windows Live Messenger) konuşma penceresine bırakıyorsunuz ve ifadeyi arkadaşlarınıza enter tuşuna basarak kolayca gönderebiliyorsunuz. Karşı taraftaki kişinin bu programı kurmuş olmasına gerek yok...

    Hemen hemen piyasadaki tüm email programlarını ve web mail'leri destekler. Hatta MsXLabs forumlarındaki mesajlara ve ChatBox'a bile sürükle bırak yöntemiyle ifade eklemesi yapabilirsiniz Sürükle bırak dışında, ifadeyi seçip ekranda eklenmesini istediğiniz yere tıklamanız da aynı işlemi görür...

    Programı her windows açılışında otomatik başlayacak şekilde yapılandırabilirsiniz. Saatin yanında (system tray) çalışır. Ayarları yapmak için GetSmile sembolüne sağ tıklayıp Settings'e girmelisiniz. Maalesef Türkçe dil desteği yok...

    Piyasadaki benzeri programlar, bilgisayarınıza 30-40 ücretsiz ifadenin yanında birçok zararlı yazılımı da yüklemekten geri kalmıyorlar (spyware, toolbar vb.) Bu program tamamen temiz ve güvenlidir...

    KURULUM VE AYARLAR


    • Ekteki GetSmile-Kurulum-Guncelleme.zip dosyasını indirip bir klasöre açın.
    • ZIP dosyası içinden çıkan GetSmile KURULUM.exe dosyasını çalıştırarak GetSmile programını kurun.
    • Windows Live Messenger ile de uyumlu hale gelmesi için, sırasıyla GetSmile Güncelleme 1.exe ve GetSmile Güncelleme 2.exe dosyalarını çalıştırıp GetSmile sürümünüzü yükseltin.
    • GetSmile, ücretli bir programdır. Sozsende tarafından sağlanan !Deneme amaçlı! kayıt bilgileri Registration.txt dosyası içinde bulunmaktadır. Programı ilk kez başlattığınızda istenilecek olan bilgileri bu dosyada bulabilirsiniz. GetSmile programından memnun kalırsanız ve kullanmaya devam etmek isterseniz, GetSmile - Best for Smilies, Emoticons and Smiley Faces sitesine girip programı satın almanız gerekmektedir. Aksi halde denedikten sonra sisteminizden kaldırmak zorundasınız.
    GetSmile programını başlattıktan sonra bazı ayarlar yapmanız gerekiyor.
    Açılan ilk ekranda 'Next' tuşuna tıklayın:

    Bir sonraki ekranda aşağıdaki resimde gösterilen şekilde tercihlerinizi yapıp 'Next' tuşuna tıklayın. Böylelikle sansürlenen ifadeler de GetSmile ifade kategorilerinde yer alacaktırlar. (Not: Aşırıcı derecede rahatsız edici ifade bulunmamaktadır):

    Saatin yanında (system tray) bulunan GetSmile sembolüne sağ tıklayıp 'Settings' bölümüne girin, resimde gösterilen sekmedeki ayarları bu şekilde yapın:
    'Run GetSmile at system startup' seçeneğini işaretlerseniz, her Windows açılışında GetSmile programı da saatin yanında göreve başlar.


    GetSmile programını, arkadaşlarınızdan birine de konuşma penceresi açın.
    Herhangi bir ifadeyi sürükleyip konuşma penceresine bırakın:

    Bir defaya mahsus olmak üzere, bir uyarı penceresi çıkacak. Aşağıdaki resimde gösterilen şekilde ayarları yapın ve yine resimde gösterilen tuşa tıklayın:

    Artık GetSmile ifadelerinden herhangi birini Messenger kişilerinize sürükleyip bırakarak gönderebilirsiniz:

    Daha fazla GetSmile ifadesi için, eklerde bulunan paketleri indirip kurabilirsiniz.

    (Paketler, ek dosyalarında yer almaktadırlar. GetSmile programı açıkken, indirdiğiniz ZIP dosyaları içinden çıkan .gsmu uzantılı dosyalara çift tıklayarak paket yüklemesi yapabilirsiniz.)


    Kullanımıyla ilgili sorularınızı bu konuya cevap yazarak sorabilirsiniz...

    Alıntı



    http://rapidshare.com/files/11985948...et_Kurulum.rar


    Smile'ler
    http://rapidshare.com/files/11986768....net_Anima.rar
    http://rapidshare.com/files/11986949...net_Birds1.rar
    http://rapidshare.com/files/11987143....net_Birds.rar
    http://rapidshare.com/files/11987364...t_catsdogs.rar
    http://rapidshare.com/files/11987493..._Emoticons.rar
    http://rapidshare.com/files/11987672...t_Easter_2.rar
    http://rapidshare.com/files/11988342...t_Easter_3.rar
    http://rapidshare.com/files/11991323...ey_Central.rar
    http://rapidshare.com/files/11993545...net_Nature.rar
    http://rapidshare.com/files/11994037..._Energizer.rar
    http://rapidshare.com/files/11994427..._Fantasy_8.rar
    http://rapidshare.com/files/11995142...y_Occation.rar
    http://rapidshare.com/files/11995427..._Fantasy_9.rar
    http://rapidshare.com/files/11995142...y_Occation.rar
    http://rapidshare.com/files/11995427..._Fantasy_9.rar
    http://rapidshare.com/files/11995742...ertainment.rar
    http://rapidshare.com/files/11995878...antasy_X-2.rar
    http://rapidshare.com/files/11996121..._Fantasy_X.rar
    http://rapidshare.com/files/11996250..._Fantasy_7.rar
    http://rapidshare.com/files/11996461...ood___Life.rar
    http://rapidshare.com/files/11996696...occation_2.rar
    http://rapidshare.com/files/11996992...___Fortune.rar
    http://rapidshare.com/files/11997274....netFairys.rar
    http://rapidshare.com/files/11997460...collection.rar
    http://rapidshare.com/files/11996992...___Fortune.rar
    http://rapidshare.com/files/11997274....netFairys.rar
    http://rapidshare.com/files/11997460...collection.rar
    http://rapidshare.com/files/11997618...occation_3.rar
    http://rapidshare.com/files/11997695...alloween_1.rar
    http://rapidshare.com/files/11997762...et_Moonies.rar
    http://rapidshare.com/files/11997877...et_Naughty.rar
    http://rapidshare.com/files/11997998...etNature_1.rar
    http://rapidshare.com/files/11998156...e.net_xmas.rar
    http://rapidshare.com/files/11998269....net_Slang.rar


    Alıntıdır
  • 17-01-2007, 18:31:55
    #5
    e-net
    e-net
    C:\Documents and Settings\BilgisayarAdı\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger\e-mailin

    kısmından msn'in ile ilgili dosyalara ulaşman mümkün.

    Gizli dosyaları göster seçeneğini ayarlayıp oyle başlarsın işlemlere..
  • 19-01-2007, 17:45:25
    #6
    NarcotiqTR
    NarcotiqTR
    Süpersiniz Yaaaa... Elinize Sağlık...
  • 23-02-2007, 19:26:02
    #7
    CoMMaNDoS
    CoMMaNDoS
    Üyeliği durduruldu
    Sağol Arkadaşım Ellerine Sağlık...
Beğeniler
    Değerlendirmeler
      1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283
      Trendyol InfluencerSmm PanelSmm PanelHostingTakipçi satın alSmm PanelSeoHostingAntalya HaberHostingSmm panelSmm Panel
      İpucu
      Backorder kelime anlamı olarak “Ön Sipariş” anlamına gelip, domain sektöründe çok farklı bir iş kolu yaratmayı başarmış düşen domaini otomatik almak mantığına dayalı bir sistemdir. Alan adı silindiğinde backorder firmaları sizin adınıza otomatik olarak almaya çalışır. Tabi bunun için hizmet bedeli almaktadırlar.
      R10.Net'i Takip Et
      Şu anda forumda:
      7.789 Kullanıcı Aktif
      Çevrimiçi Üyeler
      Konular:
      4.405.362
      Mesajlar:
      29.834.194
      Üyeler:
      223.268
      Son kayıt olan üye
      murat471
      Google AdsenseSEO (Organik Trafik Arttırma)SEO Link PaketleriSEO DanışmanlığıGoogle ADS (AdWords)
      Yazılım & ProgramlamaFreelancer Yazılımcı BulFreelancer Yazılımcı OlHazır Script SatışıSatılık Gelirli Siteler
      Webmaster SorunlarıSatılık DomainlerHosting & DomainGrafik & Kurgu HizmetleriSorum Var
      Alışveriş & TakasDijital AlışverişAndroid & IOS Uygulama SMM Panelİş Fikirleri
      İnstagram TakipçiTelegram HizmetleriYoutube İzlenmeTwitter TakipçiFacebook Sayfa & Grup Alımı
      Reklam vermek için: reklam@r10.net
      KVKK talepleri için: kvkk@r10.net
      Hukuksal sorunlar için: hukuk@r10.net
      Ban ve Diğer sorunlar için: detay@r10.net
      © 2005-2026 R10.Net bir Rokito Digital LTD kuruluşudur.
      Arşiv Gizlilik Politikası KVKK Teslimat ve İade Şartları Forum Kuralları Kullanım Sözleşmesi İletişim
      Anasayfa Giriş Yap Kayıt Ol