Konu
İfadeleri başka msn'e geçirmek?
17-01-2007, 04:09:07
#3
DEKAN
Off çok kötü olur tek tek eklemek..
Hareketli ifadeleri resim olarak kaydetmeyi de merak ediyor, arıyordum . O işe yaramış oldu çok sağol..