XVIDZ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
msn'e giremiyorum
18
●2.019
- 23-01-2009, 21:23:35dün akşam format attım olmadı bugun bilgisayrcıya götürdüm yaptık çalışıyo dediler evede çalışmadı sonra ev adresini verdim yarın evde bakcaklardı ama bilgisayarcının üst katındaki komşusunda ve bu traz sorunu bi kaç gündür geldiğini söyledi jursatan geldim pc yi açtım düzelmiş

sonunda
hala sorunu olan var mı
- 25-01-2009, 14:31:25format atıyorsun ama değişmiyor msnden kaynaklanan sorun ben yaklaşık 2.5 gün bekledim sonra kendiğinden düzeldirapozof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

