• 23-01-2009, 17:42:59
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    XVIDZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    80072efd aynı hata bende de mevcut. iloveim ve webmessenger ile de giremiyorum. asıl sorun ipod ile de giremiyorum. msn servisinde sorunlar var belli ki.
    aynı hatayı alıyorm ve 1 saattir giremiyorm msne..
  • 23-01-2009, 18:08:13
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Girdim artık sorun yok şimdilik.
  • 23-01-2009, 21:23:35
    #12
    dün akşam format attım olmadı bugun bilgisayrcıya götürdüm yaptık çalışıyo dediler evede çalışmadı sonra ev adresini verdim yarın evde bakcaklardı ama bilgisayarcının üst katındaki komşusunda ve bu traz sorunu bi kaç gündür geldiğini söyledi jursatan geldim pc yi açtım düzelmiş sonunda
    hala sorunu olan var mı
  • 25-01-2009, 09:04:50
    #13
    arkadaşlar aynı sorun dün akşamdan beri bendede oluşmaya başladı çözüm bulan yada bilen varmı ?
  • 25-01-2009, 14:31:25
    #14
    rapozof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar aynı sorun dün akşamdan beri bendede oluşmaya başladı çözüm bulan yada bilen varmı ?
    format atıyorsun ama değişmiyor msnden kaynaklanan sorun ben yaklaşık 2.5 gün bekledim sonra kendiğinden düzeldi
  • 25-01-2009, 19:43:16
    #15
    tarih ayarlarını kontrol edebilirisin.
  • 25-01-2009, 22:03:57
    #16
    ne yaptıysam düzelmedi :S umarım kendisi düzelir.
  • 26-01-2009, 11:08:54
    #17
    Bende 2 gündür giremiyorum sinir oldum E-Buddy'ide Hiç sevmiyorum onun gibi web msnlerini bi Düzelseydi
  • 26-01-2009, 14:55:45
    #18
    dünden itibaren bende giremiyorum