Konu
msn'e giremiyorum
23-01-2009, 17:42:59
#10
Dt.Furkan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
XVIDZ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
80072efd aynı hata bende de mevcut. iloveim ve webmessenger ile de giremiyorum. asıl sorun ipod ile de giremiyorum. msn servisinde sorunlar var belli ki.
aynı hatayı alıyorm ve 1 saattir giremiyorm msne..