XVIDZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
80072efd aynı hata bende de mevcut. iloveim ve webmessenger ile de giremiyorum. asıl sorun ipod ile de giremiyorum. msn servisinde sorunlar var belli ki.
aynı hatayı alıyorm ve 1 saattir giremiyorm msne..