• 09-12-2006, 19:48:12
    #1
    Msnme spam bulaştı her konuştuğum kişiye link gönderiyor ve tıklayan herkeze aynı spamdan bulaşıyor. MSN silip yükledim olmadı format atmak istemiyorum bunun bir çözümü mutlaka olmalı bilen varmı acep ??
  • 09-12-2006, 20:58:00
    #2
    Msn kökten kapatıp aşağıdaki adresden tarama yap büyük ihtimal temizleyecektir.Benim msn'de de vardı böyle kişiler bu adresle temizlediler.

    ewido - anti-spyware and anti-malware solutions