Msnme spam bulaştı her konuştuğum kişiye link gönderiyor ve tıklayan herkeze aynı spamdan bulaşıyor. MSN silip yükledim olmadı format atmak istemiyorum bunun bir çözümü mutlaka olmalı bilen varmı acep ??