• 23-12-2008, 20:39:02
    #1
    msn 2009 14.0.2050.1202 A-patch çoklu oturum açma yaması artı reklam gizleme
    burdan
  • 23-12-2008, 23:24:16
    #2
    kendi forumunun reklamı yapmak için bu yolumu seçtin ? Hadi reklamını yapıyorsun bayi üye olma seçeneğini zorunlu yapma. Ayrıya iki kere aynı konuyu açmana ne gerek var ??

    saygılar
  • 23-12-2008, 23:26:07
    #3
    Eğer doğrudan link varsa konu açık kalsın... Yoksa konuyu kapatalım.
  • 23-12-2008, 23:27:10
    #4
    İhbar edecektim konuyu TrueLove yazmış.