msn 2009 14.0.2050.1202 A-patch - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
msn 2009 14.0.2050.1202 A-patch
4
●
918
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
msn 2009 14.0.2050.1202 A-patch
23-12-2008, 20:39:02
#1
hikmetbey
msn 2009 14.0.2050.1202 A-patch çoklu oturum açma yaması artı reklam gizleme
burdan
23-12-2008, 23:24:16
#2
ART
kendi forumunun reklamı yapmak için bu yolumu seçtin ? Hadi reklamını yapıyorsun bayi üye olma seçeneğini zorunlu yapma. Ayrıya iki kere aynı konuyu açmana ne gerek var ??
saygılar
23-12-2008, 23:26:07
#3
TrueLove
Eğer doğrudan link varsa konu açık kalsın... Yoksa konuyu kapatalım.
23-12-2008, 23:27:10
#4
BEYZADE
İhbar edecektim konuyu TrueLove yazmış.
23-12-2008, 23:36:45
#5
TrueLove
https://www.r10.net/msn-messenger-mir...rma-kesin.html
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler