Konu
msn 2009 14.0.2050.1202 A-patch
23-12-2008, 23:24:16
#2
ART
kendi forumunun reklamı yapmak için bu yolumu seçtin ? Hadi reklamını yapıyorsun bayi üye olma seçeneğini zorunlu yapma. Ayrıya iki kere aynı konuyu açmana ne gerek var ??
saygılar