Arkadaşlar geçen günkü gibi yazdıklarım karşı tarafa ulaşmıyor gene.
Sizde de var mı aynı sorun?
Msn gene sapıttı
20
●2.315
- 07-12-2006, 21:38:32Evet, yine sapıttı ne yazıkki neden böyle yapıyorsa
bu msnde herkes flood yapıyor 
20
●2.315
bu msnde herkes flood yapıyor 