• 07-12-2006, 21:14:38
    #1
    Arkadaşlar geçen günkü gibi yazdıklarım karşı tarafa ulaşmıyor gene.
    Sizde de var mı aynı sorun?
  • 07-12-2006, 21:15:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Evet, bende de var. Geçen seferki kadar yoğun değil ama yine de var..
  • 07-12-2006, 21:16:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    benim yazdıklarım gitmio sanki
  • 07-12-2006, 21:17:10
    #4
    Bende Diyorum Kimse Niye Beni Sallamıyor
  • 07-12-2006, 21:18:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    beni beyenmiyörlar mı
  • 07-12-2006, 21:21:10
    #6
    Mbu
    Üyeliği durduruldu
    walla bendede aynı sorun alala
  • 07-12-2006, 21:27:35
    #7
    msn getti iş bitti tuh ticaret yapıyorduk
  • 07-12-2006, 21:35:30
    #8
    Msn sakata geldi harbiden
  • 07-12-2006, 21:38:32
    #9
    Evet, yine sapıttı ne yazıkki neden böyle yapıyorsa bu msnde herkes flood yapıyor