Msn gene sapıttı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msn gene sapıttı
20
●
2.315
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Msn gene sapıttı
1
2
3
07-12-2006, 21:40:19
#10
Simsek
Üyeliği durduruldu
düzeldi
07-12-2006, 21:40:45
#11
1PixeL
Üyeliği durduruldu
Çok sinir oluyorum MSN'e :@
07-12-2006, 21:45:21
#12
Gokchan
Geçti... Kurtulduk
07-12-2006, 21:46:37
#13
1PixeL
Üyeliği durduruldu
İletiler teslim edilemiyor sürekli :S
07-12-2006, 21:49:42
#14
Dmrbs
gitmiyoo
07-12-2006, 21:51:28
#15
Mbu
Üyeliği durduruldu
nasar degecek tu tu tu inş bidaha olmaz
07-12-2006, 21:53:43
#16
Emr
Az evel geldi gene gitti
07-12-2006, 21:58:00
#17
Mbu
Üyeliği durduruldu
ewet yine gitmiş. bazende siteler acmıyo acaba bu sorun trdeki baglantılardanmı yoksa abd deki baglantılardanmı oluyo.abd olan serverlerdeki sitelerde proplem varmı?
07-12-2006, 22:04:22
#18
beyazmp3.com
Üyeliği durduruldu
düzeldi
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler