Bu ne hatasıdır - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu ne hatasıdır
7
●
661
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Bu ne hatasıdır
23-10-2006, 19:41:44
#1
Orange
Bu resimdeki hata nedir? Msn listesine bakmak istediğimde alıyorum bu hatayı..
24-10-2006, 10:13:41
#2
Likeliness
Üyeliği durduruldu
kişi listene nerden bakmak istediginde bu hatayı verdi ?
24-10-2006, 12:07:25
#3
hellrider
İnternet Explorer'ini güncelle problem ortadan kalkacaktır İE 6'tıyı kullaniyorsan vede msn 8.0'ı kullaniyorsan böyle hata ile karşılaşabilirsin..
Saygilarimla
24-10-2006, 13:15:49
#4
Orange
iki tane msn adresim var birini açıp bakınca sorun yok diğerini açıp listeye bakınca bu hatayı iki kere veriyor. msn sürüm 8.0
24-10-2006, 14:19:28
#5
hellrider
dostum ie yi güncelleştir sorun ortadan kalkacaktır yada diğer msn adresinde yüklediğin bir karekterden yani msn şeklinden kaynaklaniyordur.
24-10-2006, 19:05:24
#6
iletiler
eğer windows un altında reklamları önlemek için host dosyası kullanıyorsan bu tarz hata verir.
24-10-2006, 19:12:04
#7
SLiM_BoY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ayni hatayi bende de veriyor.. MSN 8.0 ve IE 7 kullaniyorum,, Fakat ilginctir az once listeme baktim hata vermedi
24-10-2006, 23:11:12
#8
Orange
msn şeklindense olabilir vb nin smileyleri eklemiştim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler