Konu
Bu ne hatasıdır
24-10-2006, 19:12:04
#7
SLiM_BoY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ayni hatayi bende de veriyor.. MSN 8.0 ve IE 7 kullaniyorum,, Fakat ilginctir az once listeme baktim hata vermedi