Msn Portu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msn Portu
4
●
1.357
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Msn Portu
28-09-2006, 20:20:47
#1
k2an
Msnde mesajlar gelmiyor veya gitmiyor acaba msn portu fln varsa izin verip halledebilirmiyim bu konuda bilgisi olan varmı
28-09-2006, 20:57:04
#2
Yuc3L
msn in kullandığı port 1863 noludur. eğer izin vermemiş olsaydın, msn ile oturum açamazdın.
mesajların gelip gitmemesi başka bir nedendendir.
28-09-2006, 21:17:04
#3
k2an
O nedeni bi bulsam zaten
Format attım olmadı surum değiştirdin olmadı daha napıcam bilmiyom
28-09-2006, 22:01:49
#4
GreedyMemory
Üyeliği durduruldu
k2an adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O nedeni bi bulsam zaten
Format attım olmadı surum değiştirdin olmadı daha napıcam bilmiyom
Bağlantı ayarlarından proxy ayarlarına bak. (MSN'in bağlantı ayarları)
28-09-2006, 22:40:27
#5
k2an
1).net ile dogrudan baglantınız var
2)internete kablolu ağ baglantısıyla bağlaısınız
3)sonuc olarak baglısınız diyo
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler