• 28-09-2006, 20:20:47
    #1
    Msnde mesajlar gelmiyor veya gitmiyor acaba msn portu fln varsa izin verip halledebilirmiyim bu konuda bilgisi olan varmı
  • 28-09-2006, 20:57:04
    #2
    msn in kullandığı port 1863 noludur. eğer izin vermemiş olsaydın, msn ile oturum açamazdın.
    mesajların gelip gitmemesi başka bir nedendendir.
  • 28-09-2006, 21:17:04
    #3
    O nedeni bi bulsam zaten
    Format attım olmadı surum değiştirdin olmadı daha napıcam bilmiyom
  • 28-09-2006, 22:01:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    k2an adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O nedeni bi bulsam zaten
    Format attım olmadı surum değiştirdin olmadı daha napıcam bilmiyom
    Bağlantı ayarlarından proxy ayarlarına bak. (MSN'in bağlantı ayarları)
  • 28-09-2006, 22:40:27
    #5
    1).net ile dogrudan baglantınız var
    2)internete kablolu ağ baglantısıyla bağlaısınız
    3)sonuc olarak baglısınız diyo