Konu
Msn Portu
28-09-2006, 20:57:04
#2
Yuc3L
msn in kullandığı port 1863 noludur. eğer izin vermemiş olsaydın, msn ile oturum açamazdın.
mesajların gelip gitmemesi başka bir nedendendir.