• 03-06-2008, 21:18:21
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba,

    arkadaslar önceden sorunsuz giriyordum simdi msn girmek icin msn acilmiyor

    kac kere sildim yenikten msn yükledim ama msn kuruyor bilgisayarima ama acmiyor...

    vista kullanmaktayim nasil acabilirim bilgisi olan varmi
  • 03-06-2008, 21:19:47
    #2
    Verdiği hata kodunu söylerseniz ona göre alternatifler bulabiliriz.
  • 03-06-2008, 21:21:44
    #3
    Tarihin düzgün olduğuna emin olun. genelde alınan hata bu oluyor..
  • 03-06-2008, 21:24:08
    #4
    anlamadiniz sanirim hic hata kodu almiyorum

    msn programi acilmiyor
  • 03-06-2008, 21:25:44
    #5
    hmm..

    tekrar indirerek kurmayı denermisiniz..
  • 03-06-2008, 21:26:42
    #6
    kac kere denedim ama hala ayni acmiyor programi 4-6 kere silip yenikten yükleyip denemistim
  • 03-06-2008, 22:13:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    regedit'tede ayarları olcaktı sanırım ordanda bir sil tamamen sonra yeniden kur....
  • 03-06-2008, 22:19:29
    #8
    boşver programı Web and Mobile messenger everywhere - eBuddy former e-messenger burdan gir
  • 03-06-2008, 23:29:54
    #9
    Sistemi geri yükle uğraşma derim.Donatılar\Sistem Araçlarında.Şunu da söyleyim.Şayet sistemi geri yükleyemiyorsan,güvenli modda yap kesin olur.