msn olmuyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
msn olmuyor
14
●
1.777
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
msn olmuyor
1
2
03-06-2008, 21:18:21
#1
ForzaAltay
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba,
arkadaslar önceden sorunsuz giriyordum simdi msn girmek icin msn acilmiyor
kac kere sildim yenikten msn yükledim ama msn kuruyor bilgisayarima ama acmiyor...
vista kullanmaktayim nasil acabilirim bilgisi olan varmi
03-06-2008, 21:19:47
#2
TRN
Verdiği hata kodunu söylerseniz ona göre alternatifler bulabiliriz.
03-06-2008, 21:21:44
#3
LineBilisim
Tarihin düzgün olduğuna emin olun. genelde alınan hata bu oluyor..
03-06-2008, 21:24:08
#4
ForzaAltay
anlamadiniz sanirim hic hata kodu almiyorum
msn programi acilmiyor
03-06-2008, 21:25:44
#5
LineBilisim
hmm..
tekrar indirerek
kurmayı denermisiniz..
03-06-2008, 21:26:42
#6
ForzaAltay
kac kere denedim ama hala ayni acmiyor programi 4-6 kere silip yenikten yükleyip denemistim
03-06-2008, 22:13:48
#7
tiktaknet
Üyeliği durduruldu
regedit'tede ayarları olcaktı sanırım ordanda bir sil tamamen sonra yeniden kur....
03-06-2008, 22:19:29
#8
UMUT
boşver programı
Web and Mobile messenger everywhere - eBuddy former e-messenger
burdan gir
03-06-2008, 23:29:54
#9
nagodre
Sistemi geri yükle uğraşma derim.Donatılar\Sistem Araçlarında.Şunu da söyleyim.Şayet sistemi geri yükleyemiyorsan,güvenli modda yap kesin olur.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler