Konu
msn olmuyor
03-06-2008, 21:18:21
#1
ForzaAltay
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba,
arkadaslar önceden sorunsuz giriyordum simdi msn girmek icin msn acilmiyor
kac kere sildim yenikten msn yükledim ama msn kuruyor bilgisayarima ama acmiyor...
vista kullanmaktayim nasil acabilirim bilgisi olan varmi