Merhaba,

arkadaslar önceden sorunsuz giriyordum simdi msn girmek icin msn acilmiyor

kac kere sildim yenikten msn yükledim ama msn kuruyor bilgisayarima ama acmiyor...

vista kullanmaktayim nasil acabilirim bilgisi olan varmi