• 05-08-2006, 23:31:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar messenger bende açılmıyor.Başka sorun yaşayan varmı.İki sürümde de denedim 7.5 ve 8.0 da ikisin de de açılmıyor.Sürekli sorun gider geliyor.Anlamadım doğrusu başka sorun yaşayan ve önerisi çözümü olan varsa yazsın.Bilgisayara format attım bu yüzden son çare olarka gene olmadı aynı hata bilgisayarınızdaki güvenlik duvarı engelliyor olabilir.Ne alakası var daha yeni format attım ve bilgisayara hiçbirşey kurmadım.Önerilerinizi bekliyorum....
  • 06-08-2006, 00:24:24
    #2
    arkadaşım aynı sorun bende de var , msn m açılmıyor ; ben 3-4 msn birden kullanıyorum farklı farklı kişiler için en çok kullandığım msn im açılmıyor fakat başka msn açtımda açılıyor ve 1-2 haftadır bunu çekiyorum bende öneri bekliyorum..
  • 06-08-2006, 00:28:40
    #3
    Bende surekli aclıyor.+ listemde baya kalabalık msnde sorun yok yani
  • 06-08-2006, 13:45:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    @BLuETRoy ben sorunu hallettim sorun tarih ayarlarımdaymış tarihim 2003 müş yeni farkettim sende kontrol et.Oley oley msn kavuştum...
  • 06-08-2006, 20:25:38
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar Arama Yapsaydınız Bulurdunuz Bunu Daha Önce Sordular,

    Saat Ve Tarih Ayarlarını Düzenleyin
  • 06-08-2006, 23:04:51
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Saat ve Tarih İle Ne Alakası Var ki Acaba :O
  • 07-08-2006, 01:13:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    büyük alakası war saat 0 lanmış ise msne girmez tarihi ve saati güzel ayarlarsanız girebilirsiniz.
  • 25-01-2020, 10:43:59
    #8
    Evet şuan ben de meseneye giremiyorum sıkıntı var diyorlar