Arkadaşlar messenger bende açılmıyor.Başka sorun yaşayan varmı.İki sürümde de denedim 7.5 ve 8.0 da ikisin de de açılmıyor.Sürekli sorun gider geliyor.Anlamadım doğrusu başka sorun yaşayan ve önerisi çözümü olan varsa yazsın.Bilgisayara format attım bu yüzden son çare olarka gene olmadı aynı hata bilgisayarınızdaki güvenlik duvarı engelliyor olabilir.Ne alakası var daha yeni format attım ve bilgisayara hiçbirşey kurmadım.Önerilerinizi bekliyorum....