• 12-03-2015, 04:24:52
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar çoklu skype açabilirmiyim? Google amcaya sordum 1-2 program önerdi ama olmadı.
  • 12-03-2015, 11:03:10
    #2
    /secondary parametresi ile ikinciyi açabiliyoruz.

    "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /secondary
  • 12-03-2015, 19:51:15
    #3
    Bluebays Travel Ölüdeniz
    Alexis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    /secondary parametresi ile ikinciyi açabiliyoruz.

    "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /secondary
    Denedim fakat olmadı.
  • 12-03-2015, 19:53:09
    #4
    SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denedim fakat olmadı.
    İşletim sisteminiz ne hocam ?
  • 12-03-2015, 20:06:26
    #5
    Bluebays Travel Ölüdeniz
    Win 7 kullanıyorum.
  • 12-03-2015, 20:17:20
    #6
    Kurumsal PLUS
    Merhabalar,

    Evet açmak mümkündür.
    Özel mesaj yolluyorum.
  • 12-03-2015, 20:26:06
    #7
    Üyeliği durduruldu
    multi skype programı ile açabilirsiniz.
  • 12-03-2015, 20:42:39
    #8
    Bluebays Travel Ölüdeniz
    SilverMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    multi skype programı ile açabilirsiniz.
    Bunuda denedim olmadı.
  • 12-03-2015, 20:43:20
    #9
    Üyeliği durduruldu
    SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunuda denedim olmadı.
    Ben kullanıyorum hocam pc de sorun vardır.