• 12-03-2015, 20:44:20
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yeni formatladım
  • 13-03-2015, 09:10:09
    #11
    Sizde windows x32 mi?
  • 14-03-2015, 05:35:30
    #12
    Alexis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    /secondary parametresi ile ikinciyi açabiliyoruz.

    "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /secondary
    SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denedim fakat olmadı.
    Arkadaş yazarken ufak bir yazım hatası yapmış doğrusu şu şekilde olacak:

    Windows tabanlı 32 bit işletim sistemi kullananlar için
    C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe /secondary
    Windows tabanlı 64 bit işletim sistemi kullananlar için
    C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe /secondary
    Bu kodları direkt windows gezginine girdiğinizde çalışacaktır. Masaüstüne skype kısayolunu oluşturup hedef kısmına /secondary parametresini eklerseniz hiçbir programa gerek kalmadan multi oturum açabilirsiniz.
  • 14-03-2015, 05:38:29
    #13
    Multi Skype Launcher
    http://www.tamindir.com/coklu-skype-...kype-launcher/

    Ben bu programı kullanıyorum,gayet iyi çalışıyor.
  • 14-03-2015, 06:02:57
    #14
    Bluebays Travel Ölüdeniz
    Format dahi attım ama çalışmadı.
  • 14-03-2015, 06:08:34
    #15
    SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Format dahi attım ama çalışmadı.
    Hocam 64 bit işletim sistemi kullanıyorsanız masaüstüne skype kısayolu oluşturup aşağıdaki kodu hedef kısmına direkt yapıştırın çalışacaktır:
    "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /secondary
  • 14-03-2015, 06:09:54
    #16
    Bluebays Travel Ölüdeniz
    ysnozkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 64 bit işletim sistemi kullanıyorsanız masaüstüne skype kısayolu oluşturup aşağıdaki kodu hedef kısmına direkt yapıştırın çalışacaktır:
    "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /secondary
    Denedim ve olmadı.
  • 14-03-2015, 06:14:26
    #17
    Şuan ben sıkıntısız program kullanmadan multi skype açabiliyorum, birşeyi gözden kaçırıyor olabilirsiniz ya da bilgisayarınızda bir sorun var.
  • 14-03-2015, 10:43:14
    #18
    Üyeliği durduruldu
    aslında outlook üzerinden skype gibi konuşanlar var zaten skype exesi degil mi. web taban üzerindende amacına ulasabliecegini umuyorum