Arkadaşlar Öncelikle Merhaba,
Skype adresim 2,3 gün önce durduk yere kapandı kendiliğinden.
Geri giriş yapmayı denediğimde şifreleri doğru yazdıgım halde
giriş yapılmadı . Yanlışdır diye , şifremi unuttum diyerek mailime yeni şifre için kod geldi tıkladım yeni şifremi yazdım tekrardan denedim girmedi.
Herşeyi doğru yazdıgım halde , Oturum Ayrıntılarınızı Tanıyamadım vs diyor açilen skypemi geri almam gerekli.
İlgilenen Arkadaşlara , Teşekkür ederim. Saygılarımla anarım.
Skype Bilgi Açil!
2
●774
- 27-02-2015, 23:46:10Merhabalar ;
Bazen aynı sorunları bende yaşayabiliyorum. Zamanında skype'a outlook hesabınızla üye olduysanız, o mailinize ait şifrenizi girince kabul eder. Bende kullanıcı adımı yazıp üstüne şifremi yazıp kabul etmediğin kafayı yemek üzereydim ki microsoft hesabı ile oturum aça tıklayıp mail adresimi ve şifremi yazdığında giriş yaptığını görünce rahatlamıştım