Arkadaşlar Öncelikle Merhaba,
Skype adresim 2,3 gün önce durduk yere kapandı kendiliğinden.
Geri giriş yapmayı denediğimde şifreleri doğru yazdıgım halde
giriş yapılmadı . Yanlışdır diye , şifremi unuttum diyerek mailime yeni şifre için kod geldi tıkladım yeni şifremi yazdım tekrardan denedim girmedi.
Herşeyi doğru yazdıgım halde , Oturum Ayrıntılarınızı Tanıyamadım vs diyor açilen skypemi geri almam gerekli.
İlgilenen Arkadaşlara , Teşekkür ederim. Saygılarımla anarım.