Her gün giriş yaptığım hotmail e bugün sabahtan tekrar giriş yaptım.
Mail adresi ve şifremde herhangi bir sıkıntı yok.
Fakat şöyle bir sorun var.
Sürekli bu yazı çıkıyor.
Ne yazık ki, şu anda Outlook.com ile ilgili bir sorun varmış gibi görünüyor
Yeniden dene dediğimde ise
Outlook.com Hizmetine geri dönmeye çalış
butonu çıkıyor ve baştaki ekrana tekrar dönüyor.
Sorunumu nasıl çözebilirim.
Fikri olan var mı ?
Hotmail Saatlerdir Süren Problem
9
●1.954
- 08-08-2014, 16:28:34
- 08-08-2014, 16:43:04Sizinle ilgili olduğunu düşünmüyorum, düzelmesini beklemelisiniz.gazeteilanvermek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2014, 18:17:31Aynı sorun bende de var. 4 mail hesabımdan birinde bu problemi yaşıyorum.
- 08-08-2014, 18:43:02I Phone'da maillerimde kayıtlı mail adresimdi hotmail.
Posta Alınamıyor.
Sunucu Hatası.
Sunucu Yöneticinize danışın.
diyor.
Sabahtan bu saate kadar sorun devam ediyor.
2 hesabım var hotmailde biri açılıyor sorun yok diğeri açılmıyor.
Başvuru yapılabilecek bir yer var mıdır ?
nilbek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-08-2014, 12:20:10Beklemekten başka çare yokmuş.
Sorun kendiliğinden çözülüyor.
Böyle bir sorun yaşayan olursa maile erişim sağlayamıyorsunuz bir kaç gün, ben bekledim ve çözüldü.