I Phone'da maillerimde kayıtlı mail adresimdi hotmail.
Posta Alınamıyor.
Sunucu Hatası.
Sunucu Yöneticinize danışın.
diyor.
Sabahtan bu saate kadar sorun devam ediyor.
2 hesabım var hotmailde biri açılıyor sorun yok diğeri açılmıyor.
Başvuru yapılabilecek bir yer var mıdır ?
Sizinle ilgili olduğunu düşünmüyorum, düzelmesini beklemelisiniz.