Her gün giriş yaptığım hotmail e bugün sabahtan tekrar giriş yaptım.
Mail adresi ve şifremde herhangi bir sıkıntı yok.
Fakat şöyle bir sorun var.
Sürekli bu yazı çıkıyor.
Ne yazık ki, şu anda Outlook.com ile ilgili bir sorun varmış gibi görünüyor
Yeniden dene dediğimde ise
Outlook.com Hizmetine geri dönmeye çalış
butonu çıkıyor ve baştaki ekrana tekrar dönüyor.
Sorunumu nasıl çözebilirim.
Fikri olan var mı ?