• 06-02-2008, 08:53:48
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhaba

    dün aksam msnye girebiliyordum sabah msn ye giremiyorum. ama hotmail ile giris yapabiliyorum. msn de mi sorun var yoksa sorun bendemi


    sürüm 8.1


    plus vardı plusu kaldırdım fayda etmedi
  • 06-02-2008, 10:24:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bende de sorun var kişi listesi kullanıolamıyor hatası alıyorum sende de aynı mı?
  • 06-02-2008, 10:30:40
    #3
    sorun gidermi cıkıyor ole diyorsa hata kodunu gonderirmisin buraya hata kodunu gondermeden saati ve tarihi kontol edermisin pcnin
  • 06-02-2008, 10:32:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    onunla alakası yok 81000378 hata kodu bu bekleyin diyolar ama ben yemem başka çözümü olmalı
  • 06-02-2008, 10:40:33
    #5
    Aynı durum bendede mevcut, msn'de genel bir sorun olmalı. Kişi listeniz kullanılabilir durumda değil felan yazıyor
  • 06-02-2008, 10:41:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    vay anasını yaa vay anasını ne hayallerim vardı benim girdim oraya
  • 06-02-2008, 11:08:35
    #7
    msne giremyorsanız r10dan çıkmayın
  • 06-02-2008, 11:30:32
    #8
    Kurumsal Üye
    Beni anımsa kısmında bulunan adresime girebiliyorum ama diğerlerinde kişi listesi kullanılamıyor hatası veriyor..
    Çözüm olarak şimdilik Windows Messenger üzerinden baglanabiliyorsunuz
  • 06-02-2008, 13:22:38
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ve ebuddy iloveim webmessenger