merhaba
dün aksam msnye girebiliyordum sabah msn ye giremiyorum. ama hotmail ile giris yapabiliyorum. msn de mi sorun var yoksa sorun bendemi
sürüm 8.1
plus vardı plusu kaldırdım fayda etmedi
msn giremiyorum
15
●2.476
- 06-02-2008, 10:40:33Aynı durum bendede mevcut, msn'de genel bir sorun olmalı. Kişi listeniz kullanılabilir durumda değil felan yazıyor
başka çözümü olmalı
iloveim webmessenger