merhaba

dün aksam msnye girebiliyordum sabah msn ye giremiyorum. ama hotmail ile giris yapabiliyorum. msn de mi sorun var yoksa sorun bendemi


sürüm 8.1


plus vardı plusu kaldırdım fayda etmedi