• 07-11-2013, 10:13:07
    #1
    Arkadaşlar Skype açılış ekranı aşağıdaki gibi oldu 2-3 gündür skype'a giriş yapamıyorum.
    Güncelleme kontrolü yaptım son sürüm kullanıyorsunuz diyor.
    Kaldırdım tekrar yükledim sorun düzelmedi.
    Üzerine kurdum yine düzelmedi.

    Bu sorunu nasıl çözerim bilen varmı acaba ?

  • 08-11-2013, 15:35:31
    #2
    Evet bende windows 7 kullanıyorum. Skype update'den sonra böyle olmaya başladı 2 kere kaldırıp kurdum ama düzelmedi.
  • 08-11-2013, 17:57:59
    #3
    Hala çözümünü bulamadım
  • 23-11-2013, 19:45:34
    #4
    Çözebilen var mı?
  • 23-11-2013, 19:49:08
    #5
    hocam hotmail hesabınızı skype'a ilk aktardığınızda skype size bir kullanıcı adı veriyor. Artık hotmail adresiniz ile bir alakanız kalmıyor size verilen kullanıcı adı ile giriyorsunuz. Hotmail adresinizi @hotmail.com kısmı olmadan deneyin

    Veriğim linkteki gibi de açabilirsiniz
    http://blog.tamindir.com/msn-hesabiy...m-acilir_1414/

    hotmail adresinizi ve şifrenizi yazmanız yeterli...
  • 23-11-2013, 19:55:06
    #6
    Problemimiz mail adresiyle oturum açmak değil.

    Oturum açma sayfası bem beyaz fontlar bozuk. Yazılar abuk subuk boş sayfa gibi çıkıyor. Mavi skype ekranı gelmiyor.
  • 09-04-2014, 22:17:04
    #7
    Yeni bilgisayar aldım ilk defa skype kurdum yine aynı oldu,
    Şuan eski bilgisayarımda, Yeni bilgisayarımda ve iş yerimdeki bilgisayarımda hepsinde aynı sorun var.
    Sanırım hesapla ilgili bir sıkıntı var anlamış değilim :S
  • 16-04-2014, 13:51:38
    #8
    Kayıt olurken verdiğiniz mail adresinize hesap şifresini sıfırlama maili isteyerek şifrenizi değiştirip giriş yapın.
  • 20-10-2014, 20:58:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    icebreaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Skype açılış ekranı aşağıdaki gibi oldu 2-3 gündür skype'a giriş yapamıyorum.
    Güncelleme kontrolü yaptım son sürüm kullanıyorsunuz diyor.
    Kaldırdım tekrar yükledim sorun düzelmedi.
    Üzerine kurdum yine düzelmedi.

    Bu sorunu nasıl çözerim bilen varmı acaba ?

    konuyu hortlatayım. aynı sorun bende de var. çözümünü bulan var mı?