Arkadaşlar Skype açılış ekranı aşağıdaki gibi oldu 2-3 gündür skype'a giriş yapamıyorum.
Güncelleme kontrolü yaptım son sürüm kullanıyorsunuz diyor.
Kaldırdım tekrar yükledim sorun düzelmedi.
Üzerine kurdum yine düzelmedi.
hocam hotmail hesabınızı skype'a ilk aktardığınızda skype size bir kullanıcı adı veriyor. Artık hotmail adresiniz ile bir alakanız kalmıyor size verilen kullanıcı adı ile giriyorsunuz. Hotmail adresinizi @hotmail.com kısmı olmadan deneyin
Yeni bilgisayar aldım ilk defa skype kurdum yine aynı oldu,
Şuan eski bilgisayarımda, Yeni bilgisayarımda ve iş yerimdeki bilgisayarımda hepsinde aynı sorun var.
Sanırım hesapla ilgili bir sıkıntı var anlamış değilim :S
Arkadaşlar Skype açılış ekranı aşağıdaki gibi oldu 2-3 gündür skype'a giriş yapamıyorum.
Güncelleme kontrolü yaptım son sürüm kullanıyorsunuz diyor.
Kaldırdım tekrar yükledim sorun düzelmedi.
Üzerine kurdum yine düzelmedi.
Bu sorunu nasıl çözerim bilen varmı acaba ?
konuyu hortlatayım. aynı sorun bende de var. çözümünü bulan var mı?